Kategorie

Slevy

Obchodní podmínky firmy

OnStyle s.r.o.
Waldertova 670/6, 360 01 Karlovy Vary
IČO: 29088348, DIČ: CZ29088348
Zapsáno u KS v Plzni, oddíl C, vl. 23982


I. Objednávka zboží

Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník uzavírá s prodávajícím kupní smlouvu a potvrzuje svůj souhlas s obchodními podmínkami e-shopu. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů. Vámi sdělená data mohou být využita pouze provozovatelem internetového obchodu pro účely statistického zpracování a k přímé komunikaci se zákazníkem. V žádném případě nebudou poskytnuta třetí osobě.

 

II. Dodání zboží

Zboží nelze vyzvednout osobním odběrem. Zboží dodáváme na adresu zákazníka prostřednictvím České pošty. Poštovné a balné je zdarma při platbě předem na bankovní účet prodávajícího, při platbě dobírkou je poštovné a balné 50,- Kč v rámci ČR / 80,- Kč při doručení na SK. Obvyklá dodací lhůta je 5 pracovních dnů. Zboží zasíláme pouze v rámci ČR a SK.

 

III. Cena a způsob platby

Veškeré ceny jsou uvedeny včetně DPH. Platná je vždy cena, která byla u zboží uvedena v okamžiku objednání.

Platit je možné:

  • dobírkou - platba při doručení zboží poštou na adresu uvedenou v objednávce. Za tento způsob platby se zákazníkovi účtuje poplatek ve výši 50Kč (CZ) / 80Kč (SK)
  • převodem z účtu - zásilka je zákazníkovi odeslána až po připsání ceny objednávky na účet dodavatele
  • platbou v hotovosti při osobním vyzvednutí - zásilka je zákazníkovi doručena na stánek/ prodejnu uvedenou v objednávce - zákazník zaplatí při vyzvednutí

 

IV. Odstoupení od smlouvy při nákupu zboží prostřednictvím internetu

Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží bez udání důvodu (dle §1829 Občanského zákoníku). Kupující je povinen informovat o této skutečnosti prodávajícího písemně poštou nebo e-mailem na: info@rytisperku.cz.

Následně doručí zboží (obyčejným, nikoliv dobírkovým balíkem) na vlastní náklady na adresu prodávajícího, a to ve lhůtě 14-ti dnů od odstoupení od smlouvy.

V případě, že tato lhůta nebude dodržena, nelze již od smlouvy odstoupit. Zboží musí být nepoškozené, bez známek užívání nebo opotřebení, včetně přiložené faktury.

Prodávající vrátí kupujícímu zaplacenou finanční částku, včetně nákladů na doručení zboží k zákazníkovi nejpozději do 14-ti dnů od odstoupení od smlouvy (prodávající má právo vyčkat s vrácením finanční částky dokud neobdrží vrácené zboží nebo doklad o jeho odeslání).

Je-li součástí zásilky i dárek zdarma, je nutné vrátit společně se zbožím i tento dárek.

Možnost odstoupení od kupní smlouvy není možné u zboží, jež bylo na přání zákazníka upraveno.

 

V. Záruka a reklamace

  1. Práva a povinnosti prodávajícího
    Objednávka je po zadání do objednávkového systému závazná. Prodávající si vyhrazuje právo stornovat objednávku (nebo její část) v případě, že není schopen zboží dodat v požadovaném množství. O této skutečnosti informuje kupujícího prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.

  2. Práva a povinnosti kupujícího
    Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu, o které je informován ještě před odesláním závazné objednávky. Všechny ceny uvedené v internetovém obchodě jsou konečné.
    Kupující je povinen dodanou zásilku prohlédnout ihned při převzetí. Zjistí-li kupující, že má zásilka porušený obal, nebo že je poničena přepravou, rozbita apod., musí reklamaci uplatnit sepsáním reklamačního protokolu neodkladně u přepravce (Česká pošta) a zásilku odmítnout. Pouze tak může být reklamace dopravou poškozené zásilky uznána. V případě, že kupující takto neučiní, pozdější reklamace z důvodu poškození při přepravě nebude uznána.
    Při reklamaci se kupující řídí reklamačním řádem prodávajícího.

  3. Reklamační řád
    Záruku na zboží poskytujeme v rozsahu 24 měsíců ode dne převzetí. Zjistí-li kupující po převzetí zásilky, že má zboží vady, je povinen tuto skutečnost bez zbytečného odkladu oznámit prodávajícímu prostřednictvím e-mailu nebo poštou. V případě poničeného obalu při převzetí zásilky je nutné reklamaci uplatnit u České pošty, a to ihned při dodání.

 

VI. Při uplatnění reklamace je nutno předložit

 

  • reklamované zboží v kompletním stavu
  • prokázání zakoupení zboží (faktura, výpis z účtu, starší reklamační protokol, originální obal, specifičnost zboží, v krajním případě i svědecká výpověď)
  • stručný popis závady


Při nesplnění těchto podmínek nebude reklamace uznána. Reklamaci je nutné zaslat vždy doporučeně (ne na dobírku) na adresu dodavatele uvedenou na faktuře.

Reklamace se nevztahuje na zboží poškozené nevhodnou manipulací a používáním (např.: úmyslné přetržení, rozbití, mechanické poškození, opotřebení, odření, ohnutí atd.).
Bude-li reklamace uznána za oprávněnou, zajistí prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30-ti dnů ode dne uplatnění reklamace, opravu zboží, výměnu zboží, případně vrácení peněz.

Po uplynutí 2 let od prodeje zaniká odpovědnost prodávajícího za vady zboží, které nebyly v této lhůtě u prodávajícího zákazníkem uplatněny. V případě provedené záruční opravy se záruka na zboží prodlužuje o dobu, po kterou v důsledku jejího provádění nemohl zákazník zboží řádně užívat.

Subjektem pro mimosoudní řešení sporů je Česká Obchodní Inspekce (www.coi.cz). V případě přeshraničního sporu se spotřebitel může obracet na platformu ec.europa.eu/consumers/odr

Firma OnStyle s.r.o. je oprávněna měnit a doplňovat Obchodní podmínky z důvodu změny platné legislativy.
Obchodní podmínky jsou platné od 1.3.2016 a účinné po celou dobu trvání nároků vyplývajících ze smluvního vztahu.


has been added to your wishlist.

Continue shopping My wishlists